انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که محتوا از اهمیت زیادی در سایت برخوردار است، انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. معمولا انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت باعث ایجاد مشکل میشود. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه درباره ی چگونگی انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت توضیح دهیم.

موارد انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت

انتخاب یک عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت بیشتر به شوق و علاقه ی نویسنده به نوشتن بر میگردد. معمولا اینکه یک عنوان باید به شکلی باشد که فقط در راستای محتوا باشد باور غلطی می باشد. همچنین این باور که برای انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت از کلمات بی ربط هم استفاده شود یک باور غلط دیگر می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه همیشه عنوان باید به شکلی باشد که جزییات و کلیات یک نوشته را در بر بگیرد. این یعنی به طور مثال اگر شما میخواهید مطلبی بنویسید که در آن قصد توضیح دادن CMS های وردپرس، جوملا و دروپال را دارید، انتخاب عنوان “CMS های وردپرس و دروپال و جوملا” عنوان غلطی می باشد. به جای آن میتوانید مثلا از این عنوان استفاده کنید “محبوبترین CMS ها در سال 2017” .

همچنین یکی دیگر از نکات مربوط به انتخاب یک عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت تم کلی آن می باشد. این تم بستگی به لحن و نوع نگارش شما در سایت می باشد. عموما استفاده از عنوانی که سوالی باشد بهتر است. مثلا ” بهترین CMSها در سال 2017 کدامند؟” . این نوع سوالی بودن با توجه به لحن نگارش شما می تواند متفاوت باشد.

دقت داشته باشید که برای انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت همیشه سعی کنید بعد از خواندن چند منبع متفاوت، یک عنوان در ذهن داشته و شروع به نوشتن کنید. بعد از اتمام نوشته عنوان مناسب قطعی را برای آن انتخاب کنید. مطمئن باشید که تا پایان نوشته نظر شما برای عنوان نوشته تان تغییر خواهد کرد. بدین صورت شما بهترین عنوان را برای مطلب خود برگزیده اید.

 

متن بعد: انتخاب تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: